Kika in lite senara!

Hejsan hejsan !
Sitter i ballkongen och jag svär det ösregnar hos oss just nu !
haha omg jag garva åt min morsa idag i morse XD
Jag somna typ 7-halv 8 tiden. Hon vaknade typ halv 6 för att hon skulle börja jobba 7..
Hon kmr in i mitt rum skulle ta plattong.. Hon ser miej i sängen och säger " När somna du igår? Du e vaken för tidig nu "
Sen jag ba " Men jag kan ite sova har ite somnat än.. o.O "
Hon ba " Men herregud ite konstigt att jag hörde musik mitt i natten trodde det va uteifårn"
HAHAHHAHAHHA så jävla sjuk xD
aja iaf ska äta mc mat! Sån tjockis e jag svär.. x)
Det kmr komma ett sista inlägg för dagen lite senare så kika in :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0