Hiss&Diss

        




 ♥ Mascara från Max factor
-  Jätte bra Mascara från Max factor, ögonfransarna blir både längre och fylligare och även fast den inte är vattenfast så står den ut i regn utan att kleta ut sig i ansiktet och är även lätt att tvätta bort med tvål,




Musik
-  Vem skulle ite hissa musik ?  :O
haha.. Musik är det bästa som finns !
Man känner sej så öung av det.. Dom jag lyssnar på för det mesta är  RnB - hiphop - hardstyle !
ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA !





Jeansshorts

- Det är sjukt hur grymt snyggt det egentligen är! Det passar verkligen till allt och det är så himla bekvämt. Man kan ha det till en bikiniöverdel, en slapp tröja, ett tajt linne, ja vad som helst! Alla sortes skor passar också till.  Åh, megastort hiss till jenasshorts alltså!


Höst

-Ok ni kanske tkr jag e dum nu?
Men jag bara ÄLSKAR höst.. fett soft att sitta inne när det regnar och se massa film!
Och självklart fyller  jag i höst (A) .









    


DJURPLÅGERI!
-Asså seriöst det värsta jag vet.. Kan man ite ba sluta behandla djur som skit.. ?
Dom e fan som människor.. om man tänker efter.. Dom äter,dricker,LEVER, har känslor, osv.. 
Sluta lek med dom !!!!




SKITSNACKARE
Jag stör mig på personer som inte kan säga rätt ut till någon vad
dem tycker. Utan istället säger dem det bakom ryggen på en.
Det är falskt och fegt. Och att sedan förneka det, nä dra åt helvete



Vakna på morgonen en vinter dag!
Finns det ngt värre? o.O
NEEJ! 
Jag har skolan när det gäller vinter >.< Om det e kallt så ORKAR jag verkligen ite upp.. 
Jag e extra trött då..? 
går efter vädret.. :)  







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0