2/7-10

Godmorgon folket! ( länge sen jag skrev det  ) (A)
Idag blir det eclipse med Jenni & Mersii.. Har faktiskt ite så stora för väntningar på den som jag hade till New Moon!
Har läst boken den e hur grym osm helst hoppas filmen e lika bra då skulle jag va super nöjd! *SkOJa*
För första gången jag vaknar denna tiden... somna runt 6  (?!?!?!!) Fråga ite vad  jag gjorde.. Lyssnade på musik *HiBbOy* 
Jag hatar solen på morgonen !!!!! Jag ska snart bygga väggar  Jag behöver INGA jävla fönster!
Det värsta är? När solen går upp så e det rakt i mitt jävla rum.. Jag har PLUSSS en jävla ballkong...
aja får sluta klaga det e ba en månad kvar tills vi ser riktig sol (A)
HEEJDÅ  Måste städa mittt rum annars får jag toffler på min huvud! :) SKOJA!
/// Tamara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0