Bada/äta/ ha skoj! :D

tjena korvar! !:D
Kom hem runt 9 tiden kollade på matchen..Jävla tyskland..:S
hahahxD Jag ger otur till lagen jag hejar på.. :(
aja idag har det hänt som mest ! :O
FÖrst stack vi och badade som sagt.. efter 2timmar ungefär stack vi och plockade jordgubbar,lök och sån salad blad! :O
Sen gick vi till bockaberg ahhaha gud va vi garvade... Vi tänkte läger med klassen och hästarna ! hahha :(
Men Mersiihas baba ville plocka kantareller! :P hahah efter det kom vi HEM! HOME SWEET HOME runt 9 tiden xD Kollade på matchen jävla tyskland.. :( HAHHAHHA hatar hitler-laget :)
Efter matchen duschade jag och nu sitter jag här! :D hahah :P
Berättade nästan hela dagen :O Byebye! // Tamara

här får ni en gammal bild! :D haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0