Inlägget handlar om alltmöjligt! XD hahah

Halllooooj !:D
Såg nyss "stepup" filmen den e hur bra som helst.. Älskar filmer som har mkt musik och dans och Step up va en av dom ! LOVE IT! :)
reomenderar filmen stort :*
idag har jag typ ite gjort ngt.. vaknade runt 3 tiden somnade runt 4 igen.. Men ändå så va jag skit trött så va tvungen att duscha så att jag skulle bli piggare   & så blev jag(a) Efter jag hade duschat så stack jag ut med Mersiiha  och hennes kusse.. :p körde lite fotboll på gården. hahah jag tyckte lite synd om Benja ( Mersis kusse) Han fick bollen rakt på fa facet.. :p Alltid kul med idioterna hah :)
Idag har vi hatf dålig uppdatering på grund av att vi typ vaknar runt 2-3 tiden sen drar vi ut 5 och man vet ite vad man ska blogga om xD
På lördag är det 30 grader hoppas det e sant :P hahahha För jag tror ite ofta på skiten xD
Jag har skrivit om allt möjligt i ba en inlägg o.O ( Va vana vig mina smiliysar  kan ite skriva utan dom (A) )
aja heejdå ! //Tamara


Bild från skidresa! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0