skön dag ! <3

Heejsan folket!
Har haft en fett skön dag  men ändå jobbig.. xD hahha
Jag fixade passen,. För ungefär om 2veckor åker vi! :) Skönt att få sol :D
Det jobbigaste va att det va 100 pers före oss.. Det konstiga va att det va svenskar för det mesta XD
Jag och mina föräldrar orkade ite vänta.. det va många barn och fullt med människor.. så vi drog till nordstan en sväng.. :) Mina föräldrar e sjuka dom måste typ kommentera om alla ( ite alltid negativa kommentarer xD )
När det våran tur så skulle man ta bild för passen.. MEN fick ta 5bilder för jag skrattade mkt XD
Bilden blev dålig men vem bryr sej xD Man ska ite använda den ÖVERALLT!xD
Va lite ute med Mersiiha.. ( Vi e med varandra varje dag ! För INGEN " orka " ut )
hahahhah vi luffade som vanligtXD
Måste sluta skriva -,-
heejdå // Tamara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0