16/5 -2010

Shoo bloggen
Har nte bloggat för vakna kl 12 tiden stack te ica med morsan kom hem åt sen stack till bio med Mersiha
Donna kunde nte för  hon hade gäster. Tråkigt tråkigt.
Asså hela dagen har varit uppOner jag svär :O Först glömmde mersiiha vart vi skulle av vi gick av typ 3 hållplatser innan -.- HAHAH vi har åkt te den jävla bio 1000 ggr men ändå hittar vi aldrig skiten på dirkten :O
HAHAHHA  Vi gick runt hela stan och avenyn nästan -.- Sen ser vi vår spårvagn åker förbi oss och killarna från frölunda  ( Från vår förort ) nääj skämta ba HAHAHAHHAH dom kollade så snett på oss undra vrf?
Jo vi hade samma tackt som spårvagnen. När Mersiiha och Tamara skrattar kan hela STAN höra oss jag svär och vi skrattar med våra armar och ben folk tror säkert vi e handikappade +++ Vi uppför oss som idioter.. Men till slut hittade vi bio jävel. Vi bestömmde oss kolla på LAST SONG men den spelades nte där så vi tog ba nån film o det var FARSAN !  =D Vi satt typ i minsta salongen :O Omg vi kunde nte sluta skratta. folket skratta typ i 10 sekunder sen kmr jag och mersi skratta varenda sekund. HAHAHA
Det har hänt mkt idag pallar nte berätta. Tog nte med mej kamera för hade inga batterier i den. Hittade nte laddaren  -.- Men nu ska tjockis jag gå och äta ngt (A)
Hörs senare <3 / tam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0