21/5-10

Haalloh bloggen! Allt bra?
Aboow vilken underbar väder ute:O Men men jag mår  ba illa om det e FÖR varmt :/
Kom hem runt halv  tre hem.. Vi har haft bara en lektion idag!!
För vi skulle dra te "folk määssan" elr va de heter? Vi va där från 08:40 till 10:20 
Våran  lektion skulle börja 12:25 så vi hade mkt mkt tid på oss. Så  drog te stan med Mersiiha George och Ferre
Alltid bäst med idioterna.Vi la på oss minst 5 parfymer (a) Sen dog vi nästan hur hungriga vi va. TUR att maten va bra. Sen började SV lektionen.. Vi skulle tävla ngt i skogen tjejerna pallade ite. Så vi gick te lekplatsen och gungade..och jag log och försökte soooola men det gick ite. Jag dog nästan jag behövde KALL DRICKA. Så stack med ferre te saffe (godisaffär) vi kom sent te lektionen 5 min men våran lärare va ite där piff tur! Sen lekte vi kort..
Och jobbade 15 min YEEY! Nu sitter jag här och vet ite vad jag ska göra.. Men nu måste jag äta ngt :P hörs senare/Tamara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0