27/5-10

Hejsan folket jag har nte uppdaterat idag för jag e fett trött orkade ba ite..! Gaaaah va hatar våra lärare.. För det första.. När vi har hål på morgonen så säger dom ite dagen innan.. FÖR ATT VI ITE SKA HA SOVMORGON.. hela klassen va i skolan typ sen kmr lärare och säger att vi ite HAR ngn lektion.. snälla va? Så vi va i datasalen och jag va typ helt flippad för det e INTE första gången dom gör det.. Och jag hatar våran bild lärare hon ringer alltid 5min innan lektionen börjar och säger att hon ite kmr VI HAR BILD 08:05.. Pff va JAG hatar hela högen.. Men Kom hem 14:30 va i skolan luffade lite med folket... Men nu måste jag dra ut heejdå <3 hörs senare /Tamara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0