Fredag!

Wiiihoo! FREDAG NU ÖVERSKÖÖÖNT! :D Dagen har gått riktigt snabbt.. Vi har ite haft dåliga lektioner allt va bra och gick hur snabbt som helst! Vi hade ingen lärare sista lektionen så vi hade lite skoooj (A) ÄLSKAR KLASSEN! (LLL) På måndag ska vi på läger för andra gången.. Vi ska dra till bockaberg IGEN xD Det kmr vara SUPERBRA! Idag e det PISSVÄDER verklige...HAHAHA Jag e ba så lat när det regnar:) Nu ska jag dra och softa lite hörs senare //Tamara
Här får ni några bilder från förra gången ! <3


George,Tim och hampic :)

George,Mersiiha,Ferre och Tim

hahahha xD

George!:D

Paddla!:D

Vella min dotter !:D

Jenni <3


Kommentarer
Postat av: Hon som inte kan säga R

Hahhh, bääst kmr det att bli<3

Wallawalla brushan, abow asså vi ska luffa med kanoter och allt, feett zaaht e de asso!

2010-05-28 @ 16:34:11
Postat av: Anonym

HAHAHHA jag svär! =D <3

2010-05-28 @ 16:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0