Nytt inlägg

Shoo! Sitter här ensam kollar på film och äter godis och dricker cola!
Blää va mkt det åskade idag! :O haha älskar det! :D
Efter det hade åskat klart stack jag  ut med Mersiha,Jonte och Ferre.. Vi stack te torget sen skulle ta vagnen te briljant en hållplats från frölunda.. Men Jonte ville gå ist så vi tog vagnen och han gick.. Euuuu när vi kom in i vagnen luktade rutten / gammal ägg -.- Vi typ dog där inne :(
Sen kom vi fram te briljant och Jonte väntade på oss där(Y)
Efter 20 min började det regna så Jonte och Ferre gick hem och Mersiha kom till mej.. Vi typ spelade lite piano och hade rooligt!^^ HAHAH jag vet knappt vad jag skriver måste se klart filmen. JAG LOVAR NI KMR FÅ NGRA BILDER hejdå<3/Tamara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0