Underbar dag! :D

Kom hem nyss hem! Har haft fett bra dag.. Hade HK sista lektionen och det va SISTA gången fett skönT!
Så vi fick städa spisar och Jag tazha och Donna fick göra chockladsås till alla !(A) Snälla vi e :)
HAHHA Iaf vi åt chockladsås med vaniljglass mmm... ! Vi slutade typ 3 tiden.. Gick hem med ferre.. sen skulle jag,Vella och Mersii till stan för mersiiha skulle hämta sina shorts en snabbis !
Sen stack vi till torget.. Köpte en bikini överdel :)
BARA 99 rea you know? :P
Sen tilll donken åt GLASS! Sen på väg hem så kom jag på att jag hade tappat BORT mina hem nycklar för 2 gången :(.. Men tur att syrran va hemma :P
Jag skulle lämna grejerna och tog med mej pinnsett för Vella ville fixa sina ögonbryn :) vi va på baksida ! :D
Sen gick hon hem spelade lite fotboll med Mersii och hennes kusse :)
Efter gick jag hem!!! :D
/Tamara

En bög bild på mej :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0