LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄS!

Heejsan hoppas LÄÄNGESEN VA ? japp.. men vi har mkt annat att göra än att blogga..
Har prov på tis och ska ha nästa vecka .. mkt plugg gäller det om man vill ha BRA BETYG.
Har varit på lisse idag för på måndag fyller jag år (A) har redan fått ngra saker.. :P
Önskade min en system. Nikon d5000
Men nej nej ofc får tammy ingen  :(
Mersiiiiiiha e över sköööön! Vi har skrattat som om vi hade fått världen för oss själva.. :)
Folk undrade säkert om vi mår bra ? o.O
Allt Mersi satt i så va det ite så jätte spänd som d va på mej och alla andra.. Så tänk vilken otur ! HAHAHHAHAH
Nu har jag skrivit till er vad som har hänt dagarna vi ite bloggade ! (: Tack & hej  // Tamara

JUUST!!! IMORN FÄRGAR JAG MEJ ! Första gången jag gör det ! :(
Määääämäääää.. :)

Kommentarer
Postat av: amanda(:

Hejsan!

Nu har jag dagens blogg igen dåra, var med i den?:D

klicka då här : http://mandirawr.blogg.se/2010/october/dagens-blogg-1.html#comment

2010-10-13 @ 19:26:14
URL: http://mandirawr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0